REGULAMIN ZAKUPÓW
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 RODO (czyli Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE) informuję, iż:
Administratorem Twoich danych osobowych jest firma Środowisko Miejskie, ul. Gliniana 11b, 44-337 Jastrzębie-Zdrój.
Twoje dane osobowe podawane w formularzu zamówienia będą przetwarzanie w celu realizacji umowy/ zamówienia.
Podanie danych osobowych jest niezbędne w celu realizacji umowy, czyli podjęcia działań na Twoje żądanie np. wysyłki towaru.
Twoje dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres niezbędny do realizacji celu, dla którego zostały zebrane, a następnie zostaną usunięte, chyba że zdecydujesz się korzystać z naszych usług i pozostawisz je na innej podstawie i we wskazanym Ci celu. Twoje dane osobowe będą udostępnianie innym odbiorcom danych, takim, jak serwisy świadczące usługi utrzymania systemu informatycznego i hostingu, dostawcę usługi poczty elektronicznej, dostawcę hostingu, dostawcę usług pocztowych lub kurierskich. Twoje dane nie będą przekazywane do państw trzecich np. USA. Nazwa usługodawcy znajduje się na liście państw, które przystąpiły do porozumienia Privacy Shield. Masz prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo żądania dostępu do danych, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeśli uznasz, że przetwarzanie Twoich danych jest niezgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie ochrony danych. Przysługuje Ci też prawo do bycia zapomnianym, jeśli dalsze przetwarzanie nie będzie przewidziane przez aktualnie obowiązujące przepisy prawa.
Posiadasz też prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na przetwarzanie danych, którego dokonano na podstawie zgody przez jej cofnięciem.
Twoje dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”).
1. REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO ŚRODOWISKO MIEJSKIE:
- Nabywcą w sklepie internetowym Środowisko Miejskie może być osoba prawna lub fizyczna.
- Złożenie zamówienia w sklepie internetowym Środowisko Miejskie oznacza akceptację zasad sprzedaży wynikających z poniższego regulaminu przez Klienta oraz zobowiązuje Klienta do przestrzegania zawartych w nim zasad.
- Ceny produktów nie zawierają kosztów transportu.
2. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ I REALIZACJA
- Zamówienia można składać całą dobę każdego dnia roku. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 12.00, w soboty, w niedziele oraz w święta rozpatrywane będą w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w którym zamówienie zostało złożone. Sklep Środowisko Miejskie zobowiązuje się do rozpatrzenia złożonego zamówienia najpóźniej w terminie 48 godzin roboczych od momentu złożenia przez Klienta zamówienia.
- Rozpatrzenie złożonego zamówienia polega na : sprawdzeniu dostępności zamówionych produktów, sprawdzeniu kompletności wysłanych danych oraz skontaktowaniu się telefonicznie z Klientem celem potwierdzenia danych oraz ilości, rodzaju i ceny zamawianych produktów.
- Warunkiem przyjęcia zamówienia do realizacji jest poprawne wypełnienie wszystkich pól formularza zawartych w procesie składania zamówienia.
- Klient może dodatkowo opisać w “uwagach do zamówienia” swoje prośby lub uwagi odnośnie składanego zamówienia. W takim przypadku dołożymy wszelkich starań aby dołączyć do zamówienia wszystkie uwagi zgodnie z intencją Klienta , jednak nie ponosimy odpowiedzialności za wszelkie niezgodności między informacjami jakie opisał Klient w uwagach do zamówienia, a dostarczonymi w zamówieniu.
- Realizacja zamówienia przebiega w trzech etapach
a) Klient automatycznie jest poinformowany na wskazany adres mailowy o przyjęciu zamówienia oraz jego zawartości i kwocie do zapłaty. b) Rozpatrzenie zamówienia przez obsługę sklepu
c) Wysłanie zamówienia oraz przesłanie informacji o tym na e-mail Klienta. Klient jest informowany na bieżąco drogą mailową o postępach dotyczących jego zamówienia. - Termin realizacji zamówienia wynosi od 1 do 14 dni.
- W przypadku braku towaru w magazynie Zamawiający jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia. Jeżeli Zamawiający nie wyrazi zgody na wydłużenie czasu realizacji zamówienia może całkowicie zrezygnować z zamówienia bądź też zrezygnować tylko z pozycji, która wydłuża czas realizacji zamówienia.
- Klient ma prawo zrezygnować z zakupu danego artykułu w terminie 14 dni od dnia otrzymania zakupionego towaru , jeśli nie jest on uzywany.
- Do każdego zamówienia doliczany jest koszt przesyłki uzależniony od formy płatności i sposobu jej dostarczenia zamówienia. W przypadku płatności przelewem paczki wysyłamy po odnotowaniu wpłaty na naszym koncie. Koszt ten jest przedstawiony klientowi przed uregulowaniem należności co umożliwia wycofanie sie z transakcji. Promocja wysyłka gratis przy zamówieniu 200zł obejmuje tylko i wyłącznie zamówienia poprzedzone wpłatą na konto (nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych)
- Wysyłki zagraniczne odbywaja się jedynie po wpłacie pieniędzy na nasze konto.
3. REKLAMACJE I ZWROTY
- Zgodnie z Ustawą z dnia 2.03.2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. 2012 r. poz. 1225).
- Klient odstąpić od umowy kupna-sprzedaży, bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru.
- W przypadku ewentualnych reklamacji prosimy o kontakt poprzez e-mail lub telefonicznie.
- Koszta wysyłki towaru ponosi klient.
4. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Wypełnienie formularza z danymi Klienta równoznaczne jest ze zgodą na przechowywanie oraz przetwarzanie podanych danych osobowych do celów realizacji i rozliczania transakcji. Dane osobowe Klienta będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji złożonego zamówienia.
- Klient ma prawo do wglądu do własnych danych osobowych oraz ich poprawek, a także usunięcia z bazy danych.
- Właścicielem oraz administratorem sklepu dostępnego pod adresem www.srodowiskomiejskie.pl jest Kacper Wojtala, prowadzący działalność gospodarczą pod nazwa ŚRODOWISKO MIEJSKIE adres siedziby Ul.Gliniana 11b 44-337 Jastrzębie-Zdrój, NIP: 633-223-62-27 wpisany do CEIDG (Centralnej Ewidencji I Informacji O Działalności Gospodarczej).
- Zgodnie z Ustawą z dnia 02.03.2000r. o ochronie niektórych praw kosnumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. 2012r. poz.1225). Klient odstąpić od umowy kupna-sprzedaży, bez podania przyczyn, składająć stosowne oświadczenie na piśnie w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru. Oświadczenie należy przesłać na adres naszej firmy: Środowisko Miejskie ul. Gliniana 11b 44-337 Jastrzębie-Zdrój.
Klient może odstąpić od zawartej umowy kupna w terminie 14 dni licząc od daty dostarczenia towaru do Klienta w zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. (Dz. U. z 2000 r. Nr 2 poz. 271), poprzez zwrot towaru w stanie niezmienionym. Zwracany towar powinien być nieużywany, czysty, pozbawiony zapachów i posiadać metki oraz paragon lub fakturę vat. Koszt usługi transportowej świadczonej przez przewoźnika pokrywa w tym przypadku Klient. Nie odbieramy zwrotów przesyłek wysyłanych do nas za pobraniem.
Nasze konto:
Bank: Alior Bank
Numer konta: 37 2490 0005 0000 4500 2250 8950
Środowisko Miejskie
ul. Gliniana 11b
44-337 Jastrzębie-Zdrój