Jak dokonać zwrotu?

Produkty możesz odesłać do naszego e-sklepu w ciągu 14 dni, postępując według poniższych wskazówek.

1. Wypełnij formularz 2. Spakuj 3. Odeślij 4. Zwrot/wymiana/reklamacja

Pobierz poniższy dokument:

[Pobierz formularz zwrotu / reklamacji]

Zapakuj produkty do zwrotu.

Dołącz wypełniony formularz oraz paragon. Konieczne jest odesłanie gratisów.

Paczkę wyślij na adres:

Środowisko Miejskie, ul. Beskidzka 4, 43-400 Puńców

za pośrednictwem Wygodne Zwroty lub indywidualnie

W ciągu 14 dni od otrzymania paczki zwrócimy pieniądze lub wymienimy produkt.
zwroty01.jpg zwroty02.jpg zwroty03.jpg zwroty04.jpg

[BANER-WZ]

Paczkę można nadać również indywidualnie - wybierając dowolnego dostawcę.

Zwroty

Zgodnie z ustawą z dnia 02.03.2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, oraz z ustawą z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta, każdy Klient ma prawo dokonać zwrotu zakupionej rzeczy w Internecie, w terminie 14 dni, liczonym od dnia następnego od dnia otrzymania przesyłki.
Aby dokonać zwrotu prosimy o wypełnienie i załączenie do zwracanego towaru, formularza: „Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość” (link z dokumentem do pobrania znajduje się na dole strony). Formularz powinien być wypełniony starannie z uwzględnieniem wszystkich niezbędnych rubryk.

Zwracane produkty muszą być nowe i nieużywane, spakuj towar tak aby wrócił do nas w nienaruszonym stanie. Szczególną uwagę prosimy zwrócić na produkty które mogą łatwo ulec uszkodzeniu np. kubki, czapki i inne akcesoria.

W skład zwracanego produktu wchodzi przysługujący mu gratis. Zwrot samego produktu bez gratisu stanowi zwrot niepełny i nie będzie przyjęty. Konieczne jest odesłanie wszystkich gratisów.

W szczególności bardzo prosimy o uzupełnienie:

- Nr Zamówienia
- Imię i Nazwisko Kupującego
- Nazwa Produktu
- Cena
- Nazwa Banku
- Nr Rachunku Bankowego

Dokładne wypełnienie formularza pozwoli nam na szybkie i sprawne załatwienie zwrotu.
Zwracany produkt powinien być zapakowany w taki sposób, aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu, nie może być pozbawiony metek producenta. Do przesyłki prosimy o dołączenie dowodu zakupu. Tak przygotowany produkt powinien zostać wysłany na nasz adres tj.:


Środowisko Miejskie
ul. 
Beskidzka 4
43-400 Puńców

Z dopiskiem „Zwrot e-sklep”

 

Kupujący pokrywa koszty bezpośrednie zwrotu towarów. Wszystkie towary oferowane na stronie srodowiskomiejskie.pl, ze względu na ich charakter, mogą zostać zwrócone drogą pocztową, paczką, listem poleconym lub przez firmę kurierską. 

Zwrotu wartości zamówienia dokonamy w ciągu 14 dni po otrzymaniu i rozpatrzeniu zwrotu.

Przesyłki wysłane za pobraniem nie są przyjmowane.

Wszelkie pytania odnośnie zwrotów, można kierować na adres: kontakt@srodowiskomiejskie.pl

Jak dokonać wymiany?

Wymieniane produkty muszą być nowe i nieużywane, spakuj towar tak aby wrócił do nas w nienaruszonym stanie. Szczególną uwagę prosimy zwrócić na produkty które mogą łatwo ulec uszkodzeniu np. kubki, czapki i inne akcesoria.

Klient ma prawo wymienić dany produkt na inny rozmiar lub model w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
Wraz z towarem należy odesłać paragon oraz wydrukowany i wypełniony formularz wymiany/zwrotu.

Koszty wysyłki zwracanego produktu do sklepu ponosi Klient. Koszty ponownej wysyłki do Klienta ponosi Klient (15zł przelew, 20zł pobranie).

W skład zwracanego produktu wchodzi przysługujący mu gratis. Zwrot samego produktu bez gratisu stanowi zwrot niepełny i nie będzie przyjęty. Konieczne jest odesłanie wszystkich gratisów.

Jak dokonać reklamacji?

Wymieniane produkty muszą być nowe i nieużywane, spakuj towar tak aby wrócił do nas w nienaruszonym stanie. Szczególną uwagę prosimy zwrócić na produkty które mogą łatwo ulec uszkodzeniu np. kubki, czapki i inne akcesoria.

Klient ma prawo wymienić dany produkt na inny rozmiar lub model w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
Wraz z towarem należy odesłać paragon oraz wydrukowany i wypełniony formularz wymiany/zwrotu.

Koszty wysyłki zwracanego produktu do sklepu ponosi Klient. Koszty ponownej wysyłki do Klienta ponosi Klient (15zł przelew, 20zł pobranie).

W skład zwracanego produktu wchodzi przysługujący mu gratis. Zwrot samego produktu bez gratisu stanowi zwrot niepełny i nie będzie przyjęty. Konieczne jest odesłanie wszystkich gratisów.


Każdy towar sprzedany w sklepie objęty jest określoną czasowo gwarancją, zgodnie z ustawą.
Gdy towar który dotarł w przesyłce jest niezgodny z umową zakupu, można go reklamować. W celu dokonania reklamacji prosimy o pobranie i wydrukowanie formularza: „Formularz reklamacyjny”.
Niezbędnym elementem złożenia reklamacji jest poprawne wypełnienie wszystkich wymaganych pól formularza, ułatwi to nam rozpatrzenie reklamacji i przyspieszy cały proces.

Poprawnie powinny być wypełnione następujące pola:


- Dane Klienta
- Dane reklamowanego produktu
- Opis wady/uszkodzenia
- Data złożenia reklamacji
- Data wykrycia wady
- Okoliczność stwierdzenia wady
- Oczekiwane formy rozpatrzenia reklamacji
- Numer telefonu
- Adres e-mail

W skład zwracanego produktu wchodzi przysługujący mu gratis. Zwrot samego produktu bez gratisu stanowi zwrot niepełny i nie będzie przyjęty. Konieczne jest odesłanie wszystkich gratisów.

Reklamowany towar, powinien zostać zapakowany i przesłany na nasz adres:

 

Środowisko Miejskie
ul. 
Beskidzka 4
43-400 Puńców

Z dopiskiem „Reklamacja e-sklep”

 

Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie do 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji towar uszkodzony zostanie:
- naprawiony, lub
- wymieniony na pełnowartościowy, bądź
- zostanie obniżona jego cena

- jeżeli powyższe nie będzie możliwe, bądź wada będzie znacząca, zwrócimy równowartość ceny produktu.

W przypadku nie uwzględnienia reklamacji, towar zostanie odesłany do Klienta wraz z informacją o niezasadności reklamacji.

Przesyłki wysłane za pobraniem nie są przyjmowane.

 

Wszelkie sprawy związane z reklamacjami prosimy przesyłać na adres: kontakt@srodowiskomiejskie.pl

Product added to wishlist