Zamówienie
W przypadku wybrania metody płatności jako przelew/przelew tradycyjny itp. oraz nie opłacenia zamówienia zostanie ono anulowane automatycznie. W innych przypadkach prosimy o kontakt pod adresem e-mail kontakt@srodowiskomiejskie.pl
Kody rabatowe są jednorazowe. Jeśli zamówienie zostało anulowane, nie mamy możliwości ponownego wygenerowania kodu rabatowego.
Zgodnie z regulaminem, kod rabatowy o wartości 5% upustu na całe zamówienie (bez kosztów wysyłki) za zapis do newslettera jest jednorazowy, bezzwrotny i nie podlega ponownemu wygenerowaniu w przypadku zwrotu zamówienia.
Jeśli otrzymana paczka nie jest zgodna z zamówieniem, prosimy o przesłanie zdjęcia zawartości wraz z numerem zamówienia na adres e-mail: kontakt@srodowiskomiejskie.pl.
W przypadku chęci otrzymania faktury, w tym także na osobę fizyczną, prosimy o zaznaczenie odpowiedniej opcji w podsumowaniu koszyka oraz uzupełnienie wymaganych danych.
Na wiadomości e-mail odpowiadamy na bieżąco. W przypadku braku odpowiedzi prosimy upewnić się, że wiadomość została wysłana na właściwy adres oraz sprawdzić folder SPAM. Prosimy nie odpowiadać na wiadomości wysyłane z automatycznej skrzynki. W sprawach związanych z zamówieniami prosimy o kontakt pod adresem: kontakt@srodowiskomiejskie.pl
Niestety nie, po złożeniu zamówienia nie można go edytować ani zmieniać.
Aby skorzystać ze zniżki, podczas składania zamówienia prosimy wpisać kod rabatowy w polu „Masz kod promocyjny?”, które znajduje się po prawej stronie ekranu w koszyku, nad podsumowaniem zamówienia.
Standardowa przesyłka kurierska nie daje możliwości wyboru godziny doręczenia (nie jest objęta gwarancją godziny doręczenia). Nie możemy zatem zagwarantować Państwu konkretnej godziny doręczenia. Nie ma także możliwości umieszczenia alternatywnych adresów doręczenia.
Nie, nie ma takiego obowiązku natomiast polecamy założenie konta ponieważ wiąże się to z możliwością korzystania z naszych programów lojalnościowych, przechowywania historii swoich zamówień oraz innych benefitów.
Dostawa
Zamówienia, które zostaną złożone do 12:00 wysyłamy tego samego dnia (z wybraną formą dostawy poprzez kuriera InPost / Paczkomaty).
Zamówienia, które zostaną złożone do 11:00 wysyłamy tego samego dnia (z wybraną formą dostawy poprzez kuriera DPD i GLS).
Zastrzegamy sobie prawo do wydłużenia czasu realizacji wysyłek w przypadku nagłego wzrostu ilości zamówień.
Darmowa dostawa obowiązuje od 300 zł
Jak tylko przesyłka zostanie spakowana otrzymają Państwo informację w wiadomości e-mail od przewoźnika (wybranej podczas zamówienia firmy kurierskiej) na adres e-mailowy, podany podczas składania zamówienia. Otrzymają Państwo również informacje od nas o zmianie statusu zamówienia na "Gotowa do wysyłki" oraz "Wysłane".
Realizujemy wysyłki za granicę. Kraj dostawy oraz szczegółowe koszty są widoczne w podsumowaniu koszyka.
Niestety w związku z wystąpieniem Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej, obecnie nie ma możliwości zamówienia naszych produktów z dostawą do tego kraju. W chwili obecnej nie posiadamy informacji kiedy taka opcja się pojawi.
Dodatkowe informacje o wysyłce znajdziesz tutaj: Czas i koszty dostawy
Ponowne wysyłki nie są realizowane. W przypadku nieodebrania zamówienia, zostanie ono anulowane. W przypadku opłaconych zamówień, gdy tylko paczka do nas dotrze zlecimy zwrot środków.
Obecnie nie prowadzimy odbiorów osobistych ani sprzedaży stacjonarnej. Wszystkie zamówienia realizujemy wyłącznie za pośrednictwem naszej strony internetowej.
Produkty
Jeżeli są Państwo zainteresowani produktem, który nie jest dostępny prosimy o wybranie opcji ,,Powiadom mnie o dostępności” przy interesującym Państwa produkcie na stronie produktu. Jak tylko produkt wróci do sprzedaży oraz zostanie uzupełniony stan w magazynie otrzymają Państwo wiadomość e-mailową na wskazany adres o ponownej dostępności wybranego produktu.
To pytanie jest dość złożone. Dokładamy wszelkich starań, aby prezentowane zdjęcia jak najlepiej oddawały rzeczywisty wygląd produktów. Należy jednak pamiętać, że kolor wyświetlany na monitorze zależy nie tylko od samego zdjęcia, ale także od ustawień monitora, typu matrycy i innych czynników. W efekcie to samo zdjęcie może wyglądać inaczej na różnych urządzeniach.
Wszystkie prezentowane produkty są dostępne. Jeżeli jakikolwiek produkt został wyprzedany, to "znika" z oferty i nie można złożyć na niego zamówienia. W innym przypadku przy produkcie na stronie produktu w widocznym miejscu będą widniały odpowiednie informacje na ten temat.
Płatność
Klienci naszego sklepu mogą skorzystać z następujących form płatności:
- Google Pay
- Apple Pay
- Szybki przelew online
- PayPal
- Karta płatnicza
- Płatność przy odbiorze
- Przelew bezpośrednio na nasze konto w formach tradycyjnych
Więcej informacji: Formy płatności
W tytule przelewu prosimy wpisać numer zamówienia.
Bezpieczeństwo płatności online zapewniają firmy Tpay oraz Przelewy24.
Nie można zmienić formy płatności wybranej w zamówieniu gdy zostało ono już złożone, w przypadku niepowodzenia prosimy o złożenie nowego zamówienia, nieopłacone lub zdublowane zamówienie zostanie automatycznie anulowane przez system.
Jeśli płatność się nie powiodła, możesz ponowić ją:
1. Zarejestrowani klienci:
- Klikając „Ponów płatność” w zakładce „Moje konto” / "Historia zamówienia"
- Pisząc na adres kontakt@srodowiskomiejskie.pl w celu wygenerowania linku (jeśli opcja "Ponów płatność" nie jest widoczna).
2. Niezarejestrowani klienci:
- Sprawdzając swoją skrzynkę e-mail – wiadomość z linkiem do ponowienia płatności powinna dotrzeć w ciągu kilkunastu minut od złożenia zamówienia.
- Pisząc na adres kontakt@srodowiskomiejskie.pl w celu wygenerowania linku (jeśli nie otrzymałeś wiadomości).
Według naszej polityki sprzedażowej istnieje możliwość użycia tylko jednego kodu rabatowego do jednego zamówienia. Proponujemy przeanalizowanie, który z kodów będzie najkorzystniejszy i jego użycie.
Zwroty
Jeżeli chcą Państwo dokonać zwrotu zakupionego produktu lub produktów prosimy o kierowanie się instrukcjami i procedurami znajdującymi się pod tym linkiem: Zwroty i reklamacje
W przypadku zamówienia z wykorzystaniem rabatu np. 40 zł, jego wartość zostaje proporcjonalnie rozdzielona pomiędzy wszystkie produkty w koszyku. W sytuacji częściowego zwrotu, przypisana do danego produktu część rabatu nie może zostać przeniesiona na pozostałe produkty w zamówieniu.
Środki zostaną zwrócone w możliwie najkrótszym terminie, nie później jednak niż w ciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania zwracanej przesyłki.
W naszym sklepie nie prowadzimy wymian. Jeśli otrzymany produkt okazał się nieodpowiedni, prosimy o zapoznanie się z procedurą zwrotu dostępną pod adresem Zwrot i reklamacje oraz o złożenie nowego zamówienia.